wtorek, 20 października 2015

Praga - Prague - Praha



Praga - Prague - Praha

Jesień atakuje z każdej strony, za oknem szaro buro i ponuro a więc nadszedł czas na nowy post ! 
Dzisiaj galeria z pięknej stolicy Czech - Pragi. Jak ja uwielbiam to miejsce, byłam tam parę razy i z każdym kolejnym zakochiwałam się jeszcze bardziej. Zwiedzałam ją latem oraz zimą i za każdym razem odkrywałam Pragę  na nowo. Zimą na każdym roku stoją pięknie przystrojone choinki a powietrze pachnie grzanym winem, goździkami i pomarańczą. Latem wszędzie słychać radosną muzykę i można odprężyć się nad Wełtawą. Musze też powiedzieć, ze wyjazd do Pragi nie jest dużym wydatkiem, dlatego każdemu polecam taką wycieczkę, chociaż na weekend. 


A tak z innej beczki, cały czas myślę nad tym jak ten blog ma wyglądać. Czy tylko dzielić się z wami moimi zdjęciami, czy może także przemyśleniami ? Kiedyś dużo pisałam, ale tylko dla siebie. Nie wiem, czy mam na tyle odwagi by się tym dzielić. 











































3 komentarze:

  1. Pisz! Pisz śmiało, potrafisz, wiem o tym doskonale! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie uchwycilas te ptaki wzbijajace sie do lotu . Bylam w Pradzelata temu, jeszczew szkole sredniej. Pamietam , ze w Polsce nic nie bylo w sklepach a w Pradze kupilam Twojej ukochanej cioteczce Kasi buciki, takie malusie bo i Ona malusia byla. Ciagle sobie obiecuje , ze tam wroce , ale jakos wciaz czasu brak na takie ,, bliskie '' podroze. Eve-pisac nie pisac. Odpowiem Ci z mojego punku widzenia. Zawsze znajdzie sie ktos, kto Cie skrytykuje, osmieszy , ponizy. Tak juz jest w tym swiecie blogowym, ja juz tez sie o tym przekonalam nie raz. Ale jesli bedziesz stactwardo za swoimi przekonaniami i przemysleniami to dasz rade. A wiem , ze masz dar , wiec pisz. Chetnie bede czytac i komentowac. W koncu jak mamy sie lepiej poznawac jak nie przez listy . Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń