czwartek, 28 stycznia 2016

Winter macro






Dzisiaj zimowe macro ! 
Pierwsza część, są to zdjęcia zrobione w ostatnim czasie, a druga część, są to zdjęcia, które zrobiłam 8 lat temu nie posiadając jeszcze lustrzanki. Moim zdaniem różnica jest sporo, a wy co o tym myślicie ?
Skoro wrzucam zdjęcia sprzed lat, to i wrzucę tekst, który kiedyś napisałam z małymi teraźniejszymi modyfikacjami. 
_________________
Mam na imię Nadzieja. Każdej nocy kładę ludzi spać, mówiąc im, że jutrzejszy dzień będzie lepszy. Każdego ranka budzę ludzi mówiąc im, że dziś może stać się coś wyjątkowego, cudownego. 
Czasem mam racje, oni w to wierzą, zmieniają się na lepsze. Jestem przy nich na co dzień.
Niestety coraz częściej przestają we mnie wierzyć, zapominają o tym co ważne, dążą do bogactwa. 
Zapominają o mnie, a ja już nigdy ich nie budzę. Dziś umieram, ale stanę się waszymi oczami, by widzieć przyszłość dla was.



















Zdjęcia sprzed lat :





2 komentarze:

  1. Piekne zdjecia Eve, musisz mnie nauczyc jak ustawic moja lustrzanke , zeby wychodzily mi takie zdjecia . Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń