wtorek, 5 stycznia 2016

Under the christmas tree



Wiem, ze już troszkę czasu minęło i miałam szybciej wrzucić świąteczny post z Gabi, ale niestety napotkałam spore problemy techniczne. Najpierw mój komputer wymagał formatowania a potem przez parę dni miałam straszne problemy z internetem, ale już jestem i witam Was w tym wspaniałym nowym roku !
Mam nadzieję, że sylwester spędziliście na szampańskiej imprezie, ja taką właśnie miałam. Oby ten  rok był jeszcze lepszy od poprzedniego. Na pewno czeka mnie wiele nowych wyzwań i ważnych decyzji, trzeba już pewnym krokiem wchodzić w dorosłość. Mam nadzieję, że oszczędzi mnie ona  chociaż troszkę na początku. Szczerze to bardzo się boję tego roku, ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni. 

Wracając do zdjęć, to znowu modelką była słodziutka Gabrysia. Teraz jestem już pewna, że bliżej jej do modelki niż gwiazdy rocka. Gdy tylko widzi aparat, nic innego się nie liczy, przybiera swoją poważną minkę i pozuje, rośnie mała gwiazda. 
Miłego wieczoru !

















1 komentarz:

  1. Po raz kolejny dzisiejszego dnia jestem zachwycona tymi zdjęciami i jak zawsze czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń