czwartek, 24 września 2015

Time for cats !




Dzisiaj kociaki, duże i małe, nie zawsze łatwe do fotografowania, ale po poświęceniu im troszkę większej ilości czasu i cierpliwości, można uzyskać naprawdę ciekawe efekty. Osobiście kota nie mam ( odziedziczona po tacie alergia na wszystko, uniemożliwia mi to ;) ), ale uwielbiam robić im zdjęcia. Nie wszystkie te zdjęcia są aktualne, kilka z nich wykonałam jakieś 4-5 lat temu, jednak wciąż moim zdaniem są warte uwagi. Osobiście najbardziej lubię te na huśtawce, przy łańcuchu, nie tylko dlatego, że wyszedł fajny efekt, ale także dlatego, że przypominają mi o wakacjach u dziadka, które zawsze były wspaniale spędzonym czasem. Niestety wtedy, nie do końca potrafiłam docenić ten czas, a teraz oddałabym wszystko by móc spędzić choć jeden dzień z moim ukochanym ,,dziadziusiem".






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz