niedziela, 20 września 2015

Let's start

Nie jestem z wykształcenia fotografem, profesjonalnego sprzętu też nie mam, jednak mam coś więcej, mam pasję, pasję do tego co robię. Staram się, by moje zdjęcia odzwierciedlały wszystkie uczucia, które towarzyszą mi w danym miejscu i czasie. Chciałabym pokazać jak widzę, a przede wszystkim jak czuję piękno. 
Ten blog to dla mnie duży krok i pewnego rodzaju zobowiązanie oraz motywacja. Zobowiązanie, ponieważ jestem tylko człowiekiem, któremu lenistwo, brak zapału oraz brak wiary w siebie, stawał na drodze do spełnienia marzeń. Motywacja do tego, by na stałe powrócić do fotografii. 
W pewnym momencie mojego życia, gdy poszłam na studia, troszkę zapomniałam o tym jak ważna była dla mnie fotografia, jak bardzo kochałam odkrywać piękno i ten blog ma mi także o tym przypomnieć i utwierdzić mnie w tym, ze to ma sens. Wszystkie zdjęcia, które będę tutaj zamieszczać, są wykonane przeze mnie, jedne będą starsze, inne nowsze. Chce podzielić się z Wami wszystkimi zdjęciami jakie zrobiłam, tymi sprzed 5-7 lat jak i tymi sprzed miesiąca czy sprzed dnia. 
Mam nadzieje, że także dostrzeżecie w nich piękno :) .







2 komentarze:

  1. Eve , piekne zdjecia , zreszta jak zawsze . Wiesz jak kocham Twoja fotografie. No to jest nas dwie w rodzinie , co to lubia sie dzielic swoimi myslami. Usciski i mase buziakow od cioci Ani z Norwegi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Ciociu :*. Razem raźniej, może nasze rodzinne grono się jeszcze powiększy :).
      Przesyłam milion buziaczków i uścisków :* :)

      Usuń