środa, 4 listopada 2015

Last days of autumn



Dzisiaj uchwycone ostatnie dni pięknej jesieni. To nie tylko okazja do zrobienia paru zdjęć, ale także jak to było w moim przypadku, okazja by spędzić trochę czasu z najbliższymi, między innymi z moją mamuśką, którą możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej ( dziękuję, że mogłam wrzucić też twoje zdjęcia). I dziękuję Ci mamo za ten mile spędzony czas, po twoich zdjęciach widać jak dobrze się razem bawiłyśmy, takie spacery powinny być dla nas codziennością.


_________________________________________________________________________________

A tak z innej beczki, jesień to czas, który szczególnie pokazuje jak wszystko łatwo przemija i tu nasuwa mi się tekst, który napisałam jakieś 6 lat temu, bądźcie wyrozumiali, nie pamiętam dokładnie dlaczego to napisałam, co mnie inspirowało, na szczęście  większość moich wypocin zachowała się w szkolnej teczce, a więc:


Wszystko przemija, tak samo przeminę i ja, pozostaną po mnie tylko prochy, nic nie znaczące dla innych. Podobno za życia i śmierci powinniśmy znaczyć dla ludzi tyle samo, ale gdy leżymy metr pod nimi oni zapominają ze nadal żyjemy w ich umysłach i sercach, wtedy stajemy się błąkającymi po świecie duszami. Wygasamy razem z nieważnymi wspomnieniami.
_________________________________________________________________________________










































13 komentarzy:

  1. Nie lubię jesieni ale na Twoich zdjęciach wygląda cudnie :) Pozdrowienia dla Mamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Budapeszt musi być piękny o tej porze roku :) Miłej wycieczki!
    Piękne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będzie fotorelacja więc zapraszam ! :)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej urzekła modelka.... Co za kobieta <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, jesień to taki czas na refleksje :D
    Piękny tekst :))
    Cudowne zdjęcia! :D Zwłaszcza te ostatnie :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej urzekły mnie te z torami zbiegającymi się do horyzontu, z mglą w tle. Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień na twoich zdjęć bardzo mi się podoba, ponieważ jest bardzo realna! :)
    Może tak przy okazji zapraszam do mnie, prowadzę bloga na którego dodaje swoje ujęcia, znajdziesz chwilkę aby ocenić i dać kilka rad?:)

    OdpowiedzUsuń